Wat zeggen de klanten over ons?

Het is voor ons handig en nuttig als wij feedback krijgen! Wij adviseren om een eventuele beoordeling na 14 dagen te plaatsen. Tijdens deze bedenktijd van 14 dagen, kunnen wij gebruiken om met u als klant tot een oplossing te komen. Uw beoordeling is altijd welkom!
 

Heeft u een klacht? 

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening of ontvangen product(en). Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via contactformulier aan ons door te geven. U krijgt binnen 48 uur antwoord op uw klacht(en).
U kunt anders ook direct mailen naar: info@smartphonecases.nl

Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.
Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

TOP 5 DEALS!